Deset miliona korisnika igre World of Warcraft

Kompanija Blizzard Entertainment saopštila je da je broj korisnika njene igre World of Warcraft (WoW) dostigao 10.000.000.

Igra World of Warcraft je najpopularnija MMORPG igra svih vremena (MMORPG je skraćenica od Massively Multiplayer Online Role-Playing Games – masovna mrežna igra za više igrača koji se nalaze u ulogama izmišljenih likova). WoW donosi kompaniji Blizzard Entertainment milijardu i po dolara godišnje, a kao što je to svojedobno bio slučaj i s igrom Second Life, oko Warcrafta se vremenom oformila prava mala industrija.

Igra je prvi put objavljena 2004. godine u verzijama za računare sa Windowsom i Macintoshe. Radnja igre je smeštena u izmišljeni svet Azeroth, gde igrači kreiraju likove kojima upravljaju. Likovi pripadaju rasama ljudi, orkova, gnoma, patuljaka, nemrtvih i drugih izmišljenih tipova i stvorenja. Svaka rasa je specijalizovana za određene zanate i veštine, a korisnici imaju za cilj da svoje likove vode kroz igru kako bi skupili što više iskustva, novca, oružja i čarolija, kao i da istražuju zamkove i druge oblasti zajedno sa drugim igračima.

Krajem prošle godine objavljen je paket sa proširenjem igre pod nazivom The Burning Crusade, a trenutno se radi na proširenju pod nazivom Wrath of the Lich King, koje će igračima dati nove sposobnosti i omogućiti im istraživanje novog kontinenta.

Prema podacima kompanije Blizzard Entertainment igra World of Warcraft ima dva miliona korisnika u Evropi, oko 2,5 miliona korisnika u severnoj Americi i oko 5,5 miliona korisnika u Aziji. Igra je dosada lokalizovana na sedam jezika, a trenutno se ardi na verziji na ruskom jeziku.