Neverovatno brz gejming u “klaudu” uz NVIDIA GeForce GRID

Nova ponuda omogućava operaterima gajming servisa da strimuju čak i najnaprednije igre naprednim televizorima, računarima, tabletima i telefonima

 

San Hose, Kalifornija – GPU konferencija za tehnologiju – 17. maj 2012 – Danas gejming ulazi u novu eru lansiranjem NVIDIA®GeForce®GRID”klaud” gaming platforme  koja dozvoljava provajderima gejming servisa da “strimuju” video igre nove generacije praktično svakom uređaju bez zaostajanja koje smeta u trenutnim ponudama.

 

Sa GeForce GRID platformom, provajderi gejming sadržaja mogu da dostave najnaprednije vizuale sa nižom latencijom, dok generišu manje troškove funkcionisanja, posebno onih povezanih sa potrošnjom energije. Gejmeri imaju koristi od mogućnosti da igraju najsofisticiranije video igre na bilo kom povezanom uređaju, uključujući televizore, smart telefone i tablete koje pokreću iOS i Android.

“Gejmeri će sada imati mogućnost da neprimetno igraju najbolje svetske naslove bilo gde, bilo kad, sa telefona, tableta, televizora ili računara,” izjavio je generalni menadžer “klaud” gaming-a u kompaniji NVIDIA, Fil Ajsler. “ GeForce GRID predstavlja masivni poremećaj u načinu na koji su se video igre isporučivale i igrale.”

 

GeForce Grid je predstavljen na GPU Konferenciji za tehnologiju (GTC), kao deo serije objava kompanije NVIDIA, kojima se može pristupiti na GTC sajtu namenjenom medijima.

 

Ključne tehnologije koje pokreću novu platformu su NVIDIA GeForce GRID GPU-ovi sa  posvećenom ultra-niskom -latencijom “striming” tehnologije i softverom za grafiku u “klaudu”. Zajedno, oni fundamentalno menjaju ekonomiju i iskustvo “klaud” gejminga, omogućavajući provajderima gejming servisa da upravljaju promenljivim data centrima za troškovima koji su izjednačeni sa uslugama “strimovanja” filmova.

 

NVIDIA GeForce GRID GPU-ovi

Koristeći veoma efikasnu  NVIDIA Kepler™ arhitekturu, NVIDIA GeForce GRID GPU-ovi minimiziraju potrošnju električne energije tako što simultano enkodiraju i do osam „strimova“ igara. Ovo omogućava provajderima da efektivno skaliraju svoje ponude usluga kako bi podržali milione konkurentnih gejmera.

Isticanjem dva GPU-a bazirana na Kepler arhitekturi, svaki sa svojim sopstvenim enkodiranjem, procesori imaju 3,072 CUDA® jezgara i 4.7 teraflops  3D shejder perfomansi. Ovo omogućava provajderima da naprave veoma kompleksne video igre u “klaudu” i enkodiraju ih na GPU-u, pre nego na CPU-u, dozvoljavajući njihovim serverima da simultano pokreću više „strimova„ za video igre. Potrošnja električne energije servera po „strimu“ za video igru je smanjena na oko polovine ranijih izvršenja, važna mera za data centre.

 

Tehnologija brzog “strimovanja”

Tehnologija brzog strimovanja smanjuje latenciju servera na 10 milisekundi – manje nego jedna desetina treptaja oka – hvatanjem i enkodiranjem frejma video igre u jednom prolazu. GeForce GRID platform koristi “fast-frame” pristup, konkurentno renderovanje i jedan prolaz enkodiranjem da postigne ultra brzo “strimovanje” video igara.

 

Tehnologija smanjivanja latencije u  GeForce GRID GPU-ovima kompenzuje  za daljinu u mreži, pa će se gejmeri osećati kao da igraju na superkomjuteru za video igre koji se nalazi u susednoj sobi. Igra brza poput munje  je sada moguća, čak i kada je superkompjuter za video igre miljama daleko.

 

GeForce GRID omogućava virtuelnu konzolu

Takođe na GTC, NVIDIA i Gaikai demostrirali su i konzole za virtuelne video igre, koje sadrže LG Cinema 3D Smart TV koga pokreće Gaikai aplikacija povezana sa GeForce GRIDGPU serverom udeljenim 10 milja. Instant igra bez zaostajanja je omogućena na veoma kompleksnoj PC video igri sa samo Ethernet kablom i bežičnom USB kontrolerom za video igre koji je povezan sa TV-om.

 

Vodeće kompanije koje se bave gejming servisima podržavaju GeForce GRID

Mnogi vodeći “gaming-as-a-service” provajderi objavili su svoju podršku GeForce GRID. Među njima su:

 

“Ne tako davno, inžinjeri su rekli da je “klaud” gejming  nemoguć, I da nije moguće da “klaud” gaming bude brzo ili visokog kvaliteta kao lokalni geming baziran na konzolama. Očigledno je da nisu znali da će Gaikai I NVIDIA raditi zajedno. Dokazujemo da neverne Tome nisu bile u pravu.“

  • David Perry, CEO, Gaikai

 

„Baš kao što su iPhone igre preuzele tržište ručnih video igara, zato što je lak za korišćenje, “klaud” gaming će proširiti gejming tako što ga je učinio neverovatno zgodnim.”

  • Guy De Beer, CEO, PlaycastMedia System

 

“Blisko smo sarađivali sa NVIDIA-om da upotrebimo GeForce GRID procesorsku arhitekturu u Ubitus Game “klaud”®.Ubitus je dostavio veoma promenljiva “klaud” gaming rešenja sa native-like gaming iskustvom za provajdere usluga.”

  • Wesley Kuo, CEO, Ubitus

 

Programeri video igara podržavaju GeForce GRID

Mnogo vodećih programera je takođe objavilo svoju podršku GeForce GRID. Među njima su:

 

“U Epic, veoma smo uzbuđeni zbog NVIDIA-jine objave GeForce GRID platforme. Tehnologija NVIDIA GRID sa svojim smanjenjem latentnosti i poboljšanog kvaliteta slike, u kombinaciji sa većom gustinom i efikasnošću električne energije su važni koraci ka stvaranju “klaud” gaming današnjeg iskustva nalik na pravu konzolu priližavanjem tog gejmerskog iskustva visokog kvaliteta većem broju ljudi.”

 

““klaud” ima potencijal da dostavi čak i moćnije iskustvo u budućnosti tako što će omogućiti ultra-high-end GPUs poput GeForce GTX 680 da “strimuje” ultra visoko kvalitetne grafike poput onih koje je omogućio EU4 velikom broju uređaja, dobro izvan sposobnosti konzola. Rezultat će biti da će taj da će više ljudi moći da uživa u EPIC-ovim video igrama na više uređaja i u višem kvalitetu.”

  • Tim Sweeney, osnivač and CEO, EPIC Games

 

“Ubedljive prednosti koje GeForce GRID predstavlja “klaud” geming su posebno korisni ljubiteljima Capcom video igrama kako smo fokusirani na dostavu AAA akcionih video igara koje se uzdaju na nisku latentnost za najbolje iskustvo. Mi smo, dakle, veoma uzbuđeni zbog NVIDIA-jinog doprinosa u ovom prostoru.”

  • Masaru Ijuin – Zamenik generalnog menadžera, Tehnologija istraživanje i razvoj, Capcom Co., Ltd.

 

“Onlajn gejming sa naglašenom “klaud” infrastrukturom  je važan deo modernih video igara. “klaud” gejming je uzbudljiv novi način dostavljanja video igara „striming“ kupcima. Intervjuišući NVIDIA’ s GeForce  GRID, Isee potencijalni sledeći korak je da tehnologija smanji neke od problema latentnosti koji utiču na „strimovanje“ video igara. Ovo je interesantan razvoj.“

  • Juancho Buchanan,potpredsednik tehnologije, THQInc.

 

Za više informacija o GeForce GRID-u, molimo posetite: http://www.nvidia.com/geforcegrid.

O GTC-u

GPU tehnološka konferencija (GTC) unapređuje globalno shvatanje o GPU računarstvu, vizuelizaciji i njihovom značaju za budućnost nauke i inovacije. Pogledajte najnovije vesti kompanije NVIDIA i njenih partnera na GTC sajtu namenjenom medijima.
O kompaniji NVIDIA
NVIDIA (NASDAQ:NVDA) je probudila svet snagom kompjuterske grafike, kada je izumela grafički procesor (GPU) 1999 godine. Danas, procesori kompanije NVIDIA pokreću veliki broj uređaja, od pametnih telefona do superračunara. Mobilni procesori kompanije NVIDIA se koriste u mobilnim telefonima, tabletima i auto sistemima. PC igrači se oslanjaju na GPU-ove kako bi iskusili neverovatan svet igara. Profesionalci ih koriste kako bi kreirali 3D grafiku, efekte u filmovima i dizajnirali sve od štapova za golf do ogromnih aviona. Takođe, istraživači koriste GPU-ove kako bi pomerili granice nauke sa računarstvom visokih perfomansi. Kompanija poseduje više od 4,500 patenata širom sveta, uključujući i one koji su fundamentalni za modernu računarsku industriju. Za više informacija posetite www.nvidia.com.

 

Za više informacija, molimo kontaktirajte:

Bryan Del Rizzo

NVIDIA Public Relations

(408) 486-2772

[email protected]

 

# # #

U izajavama u ovoj objavi za medije uključeni su ali ne i ograničeni stavovi o:dostupnosti, uticaju i prednostima NVIDIA GeForce GRID gejming platforme; i efektima patenata kompanije na moderno računarstvo, au pitanju su izjave koje se odnose na mišljenja osoba i koje mogu uzrokovati rizikom i nesumljivo mogu izazvati rezultat koji može da bude različit od očekivanog. Važni faktori koji mogu prouzrokovati da se aktuelni rezultati razlikuju od očekivanih su: globalni ekonomski uslovi, zavisnost od drugih vezano za proizvodnju, sklapanje, pakovanje i testiranje naših proizvoda; uticaj tehnološkog razvoja i konkurencija; razvoj novih proizvoda i tehnologija ili poboljšanja naših postojećih proizvoda i tehnologija; prihvatanje naših proizvoda ili proizvoda naših partnera na tržištu; defekti u dizajnu, proizvodnji ili softveru; promene u potrebama potrošača; promene u industrijskim standardima i interfejsu; neočekivani gubici u performansama naših proizvoda ili tehnologija kada se integrišu u sisteme; kao i drugi faktori koji se pojavljuju sa vremena na vreme u izveštajima kompanije NVIDIA za Securities and Exchange Commission, ili SEC, uključujući Obrazac 10-K za fiskalni period koji se završio 29.januara, 2012. Kopije izveštaja popunjene od strane SEC su objavljene na našem websajtu i dostupne su od kompanije NVIDIA, bez nadoknade. Ova mišljenja ne garantuju performanse koje mogu da nastanu u budućnosti, i one govore o stanju u ovom trenutku, kao što je zakonski dozvoljeno; NVIDIA se odriče bilo kakve odgovornosti da menja ove izjave i time anticipirala buduće događaje i okolnosti.

 

© 2012 NVIDIA Corporation. Sva prava zadržana. NVIDIA i NVIDIA logo, CUDA, GeForce, GeForce GRID i Kepler su robne marke i/ili registrovane robne marke NVIDIA korporacije u Americi i drugim zemljama. Druge kompanije i imena proizvoda mogu biti robne marke uvаženih kompanija u čijem su vlasništvu. Karakteristike, cene, dostupnost i specifikacije su podložne promenama bez prethodne najave.

 

 

 

 

Prateći citati industrije u vezi sa NVIDIA GeForce GRID-om

 

“LG je veoma uzbuđen što sarađuje sa Gaikai  na video igrama cloud stiming AAA igara, eliminišući potrebu za kabastim konzolama da bi se igrale video igre na tankim smart TV-ima. Sa ovom novom tehnologijom  iz NVIDIA-e naša Cloud usluga sa Gaikai će povećati performansu i pokazati najnovije igre u njihovom punom kapacitetu.”

    • Taegil Cho, potpredsednik, LG Electronics

 

Clou rendering je budućnost softvera dostave u našem post-PC svetu I OTOY-eva cloud platform sa NVIDIA-jinom GeForce GRID tehnologijom donosi cloud rendering u mejnstrim, donoseći neograničenu snagu rendering novoj generaciji video igara I 3D aplikacijama na svakom uređaju koji je povesan na internet, bez obzira na hardver ili operacioni system.”

  • Jules Urbach, CEO I osnivač OTO-a

 

Glavni izazov so kojim se sada suočavaju programeri cloud gejminga je latentnost. GeForce GRID donosi  nadohvat brzo reagovanje poput native, I zaista otvara one vrste iskustva koje mi možemo daobezbedimo. Mi smo impresionirani onim što do sad OnLive I Gaikai mogu da urade, I sa NVIDIA-jinom tehnologijom izgleda da će biti još bolje.”

    • Michael Austin, CTO, Hidden Path Entertainment

 

“GeForce GRID ja prosto sjajan! U mogućnosti smo da dizajniramo i sagradimo za najviše vrednosti proizvodnje i onda donesemo najnižim minspec. Cloud gejming je stigao sa osvetom!”

    • Mark Long, CEO, Meteor Entertainment

 

“NVIDIA-jin GeForce GRID otvara čitav novi potencija za postojeće mašine za video igre koje mogu simuliraju masivne svetske I igračke baze u cloud-u, strimovanjem direktno manje moćnim uređajima, dopuštajući da iskustva igranja video igara koja nisu moguća čak ni na hardverima današnjice. Zaista se radujem igrama koje mogu da u potpunosti iskoriste ovu tehnologiju.”

    • Jon Mavor, CTO, Uber Entertainment

 

“Cloud gejming viskokog kvaliteta je apsolutno scenario iz snova za nas zato što nam omogućava velikom broj igrača da upotpunosti uživa u našoj igri u njenom punom sjaju. GeForce GRID nas dovodi u taj položaj sa super niskom latentošću I super visokom kvalitetu vizuala. Čini naš mukotrpan rad I ulaganja vrednim.”

    • Tobias Persson, founder and rendering architect, Bitsquid AB

 

“Uzbudljivo je gledati kako cloud gejming sazreva I pruža sve bolje iskostvo korisniku – I NVIDIA-jina GeForce GRID tehnologija je primer toga. Radujemo se da vidimo kako će cloud computing upotrebom ove tehnologije da promeni budućnost gejminga sveukupno iskustvo gejminga I kako će to uticati na konzole I PC-ove.

    • Bartlomiej Wronski,leadengineprogrammer,CD PROJEKT

 

“Fatsharkasan entertainment kompanija i kompanija asa tehnologije uvek želi da razume tržišne trendove. Naša pozadina u tehnologiji van video igara pruža nam solidno razumevanje kakva je infrastruktura neophodna da se napravi cloud mežna stvarnost. Kako smo videli potencijal GeForce GRID u masnovnom smanjenju latentnosti dok se poboljšava kvalitet iskustva krajnjeg korisnika, ovo može biti samo dobra stvar. Za našu najnoviju video igru, Krater, ne želimo da naši korisnici igraju dialeddown verziju. Naša vizija je da svi budu u mogućnosti da igraju naše video igre na način na koji smo mi nameravali da one budu viđene kada smo ih stvorili, na bilo koji gejming rig koji imaju i GRID tehnologija ovo pretvara u potpunu stvarnost.”

    • MartinWahlund,founderandCEO, FatsharkAB.

 

“Kao programmer, kada vidite da je bilo koji broj milisekunda dodat vremenskom frejmu na našoj video igri je zabrinjavajuće. Ali dodatna snaga koja se dobija kada se kod načini paralelnim preko nekoliko high-end PC-ova je intrigantno. Ako NVIDIA-jin GeForce GRID može da reši problem latentnost I kvaliteta koji se često pripusuju proizvodima stiminda video igara, možete stvoriti nešto prilično spektakularno.”

    • JesseAttard, leadengineprogrammer, Digital Extremes